Heb jij ook het gevoel dat je omzet misloopt omdat je niet weet wat de echte wensen zijn van jouw gasten?
Wil jij meer omzet en een hogere gasttevredenheid door oprecht gastvrij te zijn? Wil je je kennis vergroten op het moment dat het jou uitkomt?
Schrijf je in voor mijn Online Programma ‘Optimaliseren van gastvrijheid’!
Je ontdekt waar je het verschil kunt maken, waar kansen liggen en verbeteringen mogelijk zijn.
Met video’s, opdrachten en tips help ik jou met het vinden van jouw antwoorden en oplossingen.
Met als resultaat een optimale gastbeleving waardoor jouw gasten ambassadeurs worden en jij je geen zorgen meer hoeft te maken over jouw gemiddelde besteding.
Voor wie is dit online programma geschikt?
- Voor ondernemers en (locatie)managers
- Werkzaam in de gastvrijheidsbranche zoals leisure, horeca, foodservice, retail, hotellerie en events
- Die op het moment dat het hen uitkomt willen leren hoe zij meer gasten en meer omzet kunnen realiseren door oprecht gastvrij te zijn
Herken je dit?
- Heb je het gevoel dat de gemiddelde besteding in jouw organisatie omhoog kan?
- Focus je je op een bepaalde doelgroep, maar weet je eigenlijk niet goed wat de wensen van jouw doelgroep zijn? Of sterker nog… is iedereen jouw doelgroep?
- Zie je kansen om een nieuwe doelgroep aan te trekken, maar weet je niet goed hoe je deze kunt bereiken?
- Heb je een drukke baan of onderneming en wil je graag leren op momenten dat het jou uitkomt?
Hoe fijn zou het zijn als…
- Je meer inzicht hebt in wie je doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken?
- Je inzichtelijk hebt welke reis jouw gasten maken en waar je het verschil kunt maken?
- Je meer omzet realiseert door in te spelen op de wensen van jouw gasten en dus door oprecht gastvrij te zijn?
- Je meer gasten ontvangt doordat de gasten vaker terugkomen of het doorvertellen aan anderen?
- Je dit programma online kunt volgen op het moment dat het jou uitkomt?
Resultaat van dit online programma
- Inzicht in jouw doelgroepen, waardoor je beter kunt inspelen op de wensen van jouw gasten
- Inzicht in de gastreis van jouw doelgroepen, zodat je op het juiste moment het verschil kunt maken
- Inzicht in wat jouw bedrijf uniek maakt, zodat je je kunt focussen op jouw ideale gasten
- Meer omzet omdat je jouw gasten beter kent en hier beter op in kunt spelen
- Meer gasten omdat jouw gasten vaker terugkomen en de ervaringen doorvertellen aan anderen
- Hogere gasttevredenheid doordat je beter kunt inspelen op de wensen van jouw gasten.
Je investering
Dit online programma is een eenmalige investering van 395 euro exclusief btw.
Deze eerste stap gaat het over gastvrijheid in het algemeen. Wat is eigenlijk gastvrijheid en wanneer ben je gastvrij?
Aan de hand van de praktijk ontdek je wat gastvrijheid voor jou betekent.
In deze tweede stap komt oprechte gastvrijheid aan bod. Aan de hand van de gastvrijheidsdriehoek leer je wat oprechte gastvrijheid is en wat jouw bedrijf bijzonder maakt. In het tweede deel van deze module gaan we dieper in op de gastreis en jouw doelgroepen.
... een optimale gastbeleving waardoor jouw gasten ambassadeurs worden en jij je geen zorgen meer hoeft te maken over jouw gemiddelde besteding.