Ontdek waar jij de verwachtingen van jouw gasten kunt overtreffen:
- Jouw gasten zullen vaker terugkomen en ervaringen doorvertellen aan iedereen
- Jouw gasten zullen langer blijven en meer geld uitgeven tijdens een bezoek
Een individueel programma van drie maanden, met een persoonlijk intakegesprek, maandelijks 1-op-1 overleg, maandelijks een Zoom-call, praktische tips & tricks, onbeperkt advies via telefoon of whatsapp, inclusief handige checklists, tools en sjablonen.
Voor wie is dit individueel programma geschikt?
- Voor ondernemers en (locatie)managers
- Werkzaam in de gastvrijheidsbranche, zoals leisure, horeca, foodservice, retail, hotellerie en events
- Die tijd vrij willen en kunnen maken om in drie maanden tijd in kaart te brengen waar verwachtingen van de gasten kunnen worden overtroffen
Herken je dit?
- Heb je het gevoel dat de gemiddelde besteding in jouw organisatie omhoog kan?
- Focus je je op een bepaalde doelgroep, maar weet je eigenlijk niet goed wat de wensen van jouw doelgroep zijn? Of sterker nog… is iedereen jouw doelgroep?
- Zie je kansen om een nieuwe doelgroep aan te trekken, maar weet je niet goed hoe je deze kunt bereiken?
- Wil je graag begeleid worden door een deskundige met veel ervaring in horeca, hospitality en leisure?
Met een professional op het brede gebied van hospitality en gastvrijheid heeft Floriade aan Myrian de juiste gehad. Myrian is een professional die van aanpakken weet met een nuchtere Brabantse instelling die niet snel in de stress schiet. Zeer stimulerend, zelfverzekerd en betrouwbaar om mee te werken. Myrian is sterk in denken vanuit de gast. Ze ziet waar de (commerciële) kansen liggen om de verwachting van de gast te overtreffen. Een prettige persoonlijkheid die van sterke toegevoegde waarde is voor ieder team!
Rachel Camps
Floriade Expo 2022
Hoe fijn zou het zijn als…
- Je meer inzicht hebt in wie je doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken?
- Je inzichtelijk hebt welke reis jouw gasten maken en waar je de verwachtingen kunt overtreffen?
- Je meer omzet realiseert door in te spelen op de wensen van jouw gasten?
- Je meer gasten ontvangt doordat de gasten vaker terugkomen of het doorvertellen aan anderen?
- Je gedurende drie maanden persoonlijk wordt begeleid?
Voor wie is dit individueel programma geschikt?
- Voor ondernemers en (locatie)managers
- Werkzaam in de gastvrijheidsbranche zoals leisure, horeca, foodservice, retail en hotellerie
- Die tijd vrij willen en kunnen maken om in drie maanden tijd in kaart te brengen waar verwachtingen van de gasten kunnen worden overtroffen, zodat:
- Gasten vaker terugkomen en ervaringen doorvertellen aan iedereen
- Gasten langer blijven en meer geld uitgeven
Resultaat van dit individueel programma
- Inzicht in wat jouw bedrijf uniek maakt, zodat je je kunt focussen op jouw ideale gasten
- Inzicht in jouw doelgroepen (persona’s), waardoor je beter kunt inspelen op de wensen van jouw gasten
- Inzicht in de gastreis van jouw persona’s, zodat je op het juiste moment het verschil kunt maken
- Meer omzet omdat je jouw gasten beter kent en hierdoor beter op kunt inspelen
- Meer gasten omdat jouw gasten vaker terugkomen en de ervaringen doorvertellen aan anderen
- Hogere gasttevredenheid doordat je beter kunt inspelen op de wensen van jouw gasten.
Met Myrian hebben we de Customer journey in kaart gebracht. Zij is zeer ervaren en kwam met voor ons hele bruikbare tips om de gastvrijheid te optimaliseren en gemiddelde besteding te verhogen. Het was prettig samenwerken en heeft ons een aantal eye openers opgeleverd. Ik zou haar zeker aanraden!
Anouk Hespe
FutureLand
Het programma
- Week 0: Intake via Zoom
- Intake via Zoom. We beginnen met een uitgebreide kennismaking. Je vertelt waar je tegenaan loopt, wat je al wel goed in beeld hebt en waar je hulp bij nodig hebt. Ik schat in of ik je kan helpen en we kijken of het klikt. Het gesprek is vrijblijvend, je zit nergens aan vast.
- Week 1: Informatie
- Je verzamelt alle relevante informatie die je hebt over jouw organisatie en gasten.
- Week 2: Strategiesessie en plan van aanpak (op locatie)
- In deze sessie nemen we de informatie door en maken we een plan van aanpak. We plannen meteen de online meetings en de sessies op locatie. Elke meeting spreken we af wat de actiepunten voor de volgende meeting zijn en wanneer je mij de stukken stuurt ter voorbereiding.
- Week 2, week 6 en week 10: sessie op locatie
- Week 4, week 8 en week 12: online meetings
- Week 1 tot en met week 12: appen, mailen, bellen
- Heb je een vraag of loop je ergens tegenaan? Stuur een berichtje, dan krijg je snel advies. Heb je meer nodig? Dan plannen we een telefonische afspraak in.
- Week 12: afronden en vooruitkijken
- We evalueren de stappen die je hebt gemaakt. Je maakt plannen voor de komende maanden om de verbeteringen te implementeren.
Je investering
Dit individueel programma is een investering van 2500 euro exclusief btw. Inderdaad: dat geef je niet zomaar uit. Aan de andere kant: hoeveel omzet mis je als je doorgaat zoals je nu doet?
Dan heb je nog steeds het gevoel dat de gemiddelde besteding omhoog kan. En weet je nog steeds wat de wensen van jouw doelgroep zijn.
Maar je kunt ook gaan samenwerken met een expert die:
- Meer dan 25 jaar ervaring heeft op het gebied van horeca, hospitality en leisure
- Altijd kijkt vanuit de ogen van de gast
- Jouw steeds uitdaagt om de verwachting van jouw gasten te overtreffen
Ga je samen met mij aan de slag om te ontdekken waar jij de verwachtingen van jouw gasten kunt overtreffen?
- jouw gasten komen vaker terug en vertellen ervaringen door aan iedereen
- jouw gasten blijven langer en geven meer geld uit tijdens een bezoek